19. 11. 2024
Petra Bočková: 14 let v PKF APOGEU a stále zapálená
Petra Bočková patří v PKF APOGEU k našim nejdéle „sloužícím“ zaměstnancům. Začínala v roce 2008 na administrativní pozici a spolu s kolegou, partnerem skupiny Vítěslavem Hruškou, před pár lety zakládali rodinnou kancelář PKF Family Office, ve které působí dodnes, a to jako Exclusive Client Manager.
Petro, ty jsi v PKF APOGEU kromě našich zakladatelů v podstatě nejdéle, čím to je? Co tě u nás drží?
Tým, kolegové, pozitivní atmosféra, a taky to, že mě práce stále baví.
Jak bys srovnala APOGEO dnes a v roce 2008, když jsi nastupovala?
Ušli jsme velký kus cesty, APOGEO roste a posouvá se vpřed. Přibývají kolegové, zmodernizovali jsme kancelářské prostory, otevřeli nové pobočky, stali se členy mezinárodní poradenské sítě, vydali jsme publikaci, rozšířili portfolio služeb a máme za sebou celou řadu úspěšných projektů a spokojených klientů. Prostě jdeme s dobou, sledujeme a spoluvytváříme trendy a těm se přizpůsobujeme.
Předtím, než jsi začala působit v PKF Family Office, jsi pracovala na pozici Senior Compliance Consultant ve SMART Office & Companies. Jak jsi se k oboru správy rodinného majetku tedy dostala?
Jednoduše, s nabídkou spolupráce mne oslovil Víťa Hruška, který v podstatě stojí za samotnou myšlenkou rodinné kanceláře jako takové. Po mnoha letech v oboru zakládání a správy zahraničních korporátních struktur to pro mě byl ten správný impuls ke změně a skvělá příležitost posunout se v profesní sféře zase o kus dál.
Jaké bylo rozjíždět novou business unit PKF Family Office?
To hlavní, nápad a vizi, přinesl Víťa, mým úkolem bylo nastavení interních procesů, vizuální prezentace značky a propagace. Tvorba obchodní strategie a business plánu pak byla práce společná. Důležité je, aby vás to bavilo, potom jde tak nějak všechno samo. 😉
Co tě na tvé práci baví?
Baví mě různorodost klientů a široké spektrum služeb, které Family Office nabízí. Zkrátka žádný stereotyp, a hlavně prostor učit se novým věcem.
Jaká zakázka pro tebe byla doposud nejzajímavější?
To se nedá říct tak jednoznačně. Většina našich klientů řeší nepříjemné životní situace. Někteří si procházejí zdravotními obtížemi, někteří řeší rozvod, jiní komplikované rodinné vztahy nebo problémy v podnikání. Každý klient je jiný, má své vlastní potřeby a odlišné představy a všechny zakázky jsou proto z mého pohledu svým způsobem zajímavé. Některé více, některé méně.
Co plánuješ na dalších 14 let? 😊
Přiznám se, že jsem plánovací typ, vyloženě si plánování užívám, ale obávám se, že takhle daleko ve svých myšlenkách ještě nejsem. 😊 Jak se říká, člověk míní, osud mění, takže budu muset spoléhat na jeho přízeň, ale doufám, že to bude stát za to a čeká na mě jen spoustu příjemných překvapení nejen v pracovním, ale i osobním životě.
Autor: Petra Bočková - Exclusive Client Manager