Jsme silná, ryze česká poradenská skupina s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 400 kanceláří poskytujících komplexní poradenské služby ve 150 zemích.
Na českém trhu působíme od roku 2001. Poskytujeme komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, auditu, daní, účetnictví a mzdové agendy, HR outsourcingu a správy rodinného majetku. Zaměstnáváme více než 120 odborníků všech ekonomických oborů. Za své dosavadní působení v oboru jsme oceněni Symbolem úspěšných, tzn. patříme mezi 100 nejobdivovanějších firem v České republice za profesionální kvalitu služeb. Aktivně přednášíme na předních ekonomických vysokých školách – VŠE, VŠFS, vedeme odborné semináře – 1. Vox.
Do svého týmu v PKF APOGEO Audit hledáme kolegu nebo kolegyni, který by se měl orientovat v daňových zákonech, obchodním právu, měl by mít praktické zkušenosti s účetním poradenstvím a praxi v oboru 3 let.
Očekáváme analytické a komunikační schopnosti, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2). Výhodou, nikoliv podmínkou je auditorské oprávnění.
Na čem u nás budete pracovat?
- Na provádění statutárních auditů individuálních účetních závěrek fondů a sekundárně velkých podnikatelských subjektů
- Na zpracování auditorského spisu
- Komunikace zakázek s klientem a podepisujícím auditorem
- Spolupráce a odpovědnost vůči manažerovi auditu včetně metodické podpory ze strany manažera a partnera (tj. např. auditorské procedury, kvalita kontroly, účetní a metodické problémy při zakázce)
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 3 roky
- Znalost finanční matematiky a zkušenosti s oceňováním podniků (obchodních závodů), oceňování nemovitostí, ostatních finančních nástrojů (dluhopisy, zápůjčky, úvěry, dlouhodobé pohledávky)
- Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Znalosti IFRS/IAS a principy oceňování finančních nástrojů dle IFRS/IAS
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Analytické myšlení, klientský přístup
- Angličtinu na úrovni B2
- Výhodou řidičský průkaz skupiny B a ochotu občasného cestování mimo kancelář
- Výhodou jsou auditorské zkoušky či zájem o jejich složení, které aktivně podporujeme
Co nabízíme?
- Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice, jedná se o seniorní pozici s vedením pod zkušenými auditory – příležitost k rychlému prohloubení auditorské kvalifikace
- Spolupráci s více než 120 odborníky z ostatních oddělení v rámci skupiny, tj. daní, transakcí a M&A a účetnictví, znaleckou kanceláří, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat metodické problémy
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu – např. interní školení v oblasti účetnictví a IFRS či auditních procedur, či externí školení v rámci renomovaných vzdělávacích organizacích,
- Podpora vzdělávání (podpora pro certifikaci auditora při KA ČR, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Přátelskou atmosféru v mladém kolektivu
- Výuka anglického jazyka v rámci pracovní doby
- Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Teambuildingové aktivity
- Příspěvek na stravování
- Motivační odměna formou průběžných a ročních bonusů
- Notebook a mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené a k tomu 3 sick days
- Nástup ihned nebo dohodou
Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu auditorů, neváhejte zaslat svůj životopis.
Těšíme se na Vás.