csen
Oddělení: Audit
Praha
Fulltime

Jsme silná, ryze česká poradenská skupina s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 400 kanceláří poskytujících komplexní poradenské služby ve 150 zemích. 

Na českém trhu působíme od roku 2001. Poskytujeme komplexní služby v oblasti transakčního poradenství, oceňování, auditu, daní, účetnictví a mzdové agendy, HR outsourcingu a správy rodinného majetku. Zaměstnáváme více než 120 odborníků všech ekonomických oborů. Za své dosavadní působení v oboru jsme oceněni Symbolem úspěšných, tzn. patříme mezi 100 nejobdivovanějších firem v České republice za profesionální kvalitu služeb. Aktivně přednášíme na předních ekonomických vysokých školách – VŠE, VŠFS, vedeme odborné semináře – 1. Vox.

Do svého týmu v PKF APOGEO Audit hledáme kolegu nebo kolegyni, který by se měl orientovat v daňových zákonech, obchodním právu, měl by mít praktické zkušenosti s účetním poradenstvím a praxi v oboru 3 let.

 Očekáváme analytické a komunikační schopnosti, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2). Výhodou, nikoliv podmínkou je auditorské oprávnění.

Na čem u nás budete pracovat?

  • Na provádění statutárních auditů individuálních účetních závěrek fondů a sekundárně velkých podnikatelských subjektů
  • Na zpracování auditorského spisu
  • Komunikace zakázek s klientem a podepisujícím auditorem
  • Spolupráce a odpovědnost vůči manažerovi auditu včetně metodické podpory ze strany manažera a partnera (tj. např. auditorské procedury, kvalita kontroly, účetní a metodické problémy při zakázce)


Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 3 roky
  • Znalost finanční matematiky a zkušenosti s oceňováním podniků (obchodních závodů), oceňování nemovitostí, ostatních finančních nástrojů (dluhopisy, zápůjčky, úvěry, dlouhodobé pohledávky)
  • Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
  • Znalosti IFRS/IAS a principy oceňování finančních nástrojů dle IFRS/IAS
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Analytické myšlení, klientský přístup
  • Angličtinu na úrovni B2
  • Výhodou řidičský průkaz skupiny B a ochotu občasného cestování mimo kancelář
  • Výhodou jsou auditorské zkoušky či zájem o jejich složení, které aktivně podporujeme

Co nabízíme?

  • Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice, jedná se o seniorní pozici s vedením pod zkušenými auditory – příležitost k rychlému prohloubení auditorské kvalifikace
  • Spolupráci s více než 120 odborníky z ostatních oddělení v rámci skupiny, tj. daní, transakcí a M&A a účetnictví, znaleckou kanceláří, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat metodické problémy
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu – např. interní školení v oblasti účetnictví a IFRS či auditních procedur, či externí školení v rámci renomovaných vzdělávacích organizacích,
  • Podpora vzdělávání (podpora pro certifikaci auditora při KA ČR, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
  • Přátelskou atmosféru v mladém kolektivu
  • Výuka anglického jazyka v rámci pracovní doby
  • Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • Teambuildingové aktivity
  • Příspěvek na stravování
  • Motivační odměna formou průběžných a ročních bonusů
  • Notebook a mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 3 sick days
  • Nástup ihned nebo dohodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu auditorů, neváhejte zaslat svůj životopis.

Těšíme se na Vás.

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.