Přidejte se k příběhu, který píšeme už přes 20 let, a posuňte svou kariéru v oblasti oceňování!
Naše skupina PKF APOGEO patří k největším znaleckým kancelářím v oboru ekonomika. Poskytujeme transakční poradenství, oceňování, daňové a účetní poradenství, audit, mzdovou agendu a správu rodinného majetku již od roku 2001. Více než 20 soudních znalců a expertních pracovníků v našem týmu pracuje s zadavateli, kteří potřebují spolehlivou oporu pro klíčová rozhodnutí – ať už jde o soudní spory, akvizice, transferové ceny nebo přístup k financím.
Zároveň věříme v inovace: aktivně využíváme umělou inteligenci (AI) pro zefektivnění zpracování ocenění, a nástroje z ekosystému Microsoft 365 (SharePoint, Dynamics, MS Teams, MS Copilot) pro spolupráci a řízení dokumentace – včetně mobilního přístupu k datům.
Co vás u nás čeká?
- Různorodé projekty: od oceňování developerských projektů, rezidenčních a průmyslových areálů, stanovení obvyklého nájemného po posouzení nákladů na výstavbu a oceňování pohledávek či společností, jejichž hodnota tkví primárně v nemovitostech
- Prestižní zakázky: budete připravovat ocenění pro fondy kvalifikovaných investorů, kolektivního investování, soudní spory, zajištění pro úvěrové financování, insolvenční řízení, pro potřeby vyjednávání
- Inovace a AI: zapojíte se do zpracování dat s pomocí AI nástrojů, což Vám usnadní rutinní činnosti a zrychlí práci, abyste mohli věnovat více času klíčovým strategickým úkolům
- Spolupráce a komunikace: Úzce se zapojíte do spolupráce s kolegy z oceňování, daní, auditu a M&A, externími pracovníky znalecké kanceláře, kde budete sdílet know-how a společně řešit výzvy napříč společností. Budete také komunikovat s klienty z různých prostředí, včetně majitelů firem, finančních ředitelů, účetních, insolvenčních správců, advokátů i soudců. V rámci oceňování budete uskutečňovat se svým týmem pouze vybraná místní šetření a zároveň úzce spolupracovat se specialisty, kteří provádějí podrobné terénní prohlídky a sbírají nezbytná data.
- Flexibilní pracovní režim: kombinace práce z kanceláře i vzdáleného přístupu (home office), s důrazem na výsledek, ne odseděný čas
- Online spolupráce přes MS Teams, SharePoint a přístup k Dynamics systému i na cestách
- Brzké vedení projektů: rychle vás zapojíme do vedení vlastních zakázek s plnou podporou seniornějších kolegů a přímého kontaktu se zadavatelem
Koho hledáme?
- VŠ vzdělání v oboru realitní inženýrství VUT Brno, na stavební fakultě ČVUT či VUT Brno s předměty zaměřenými na oceňování nemovitostí, případně v oblasti podnikové ekonomiky či Financí a účetnictví (absolvovaný kurz Oceňování nemovitostí při VŠE, absolvovaný 4 semestrální kurz Oceňování nemovitostí na IOM
- Praxi 1–2 roky (výhodou zkušenost ze znalecké kanceláře/ústavu)
- Znalost metod oceňování a finančního modelování
- Analytické myšlení a ochotu převzít zodpovědnost za samostatné projekty
- Chuť růst – hledáme někoho, kdo se chce rychle vypracovat na vyšší úroveň
Co vám nabídneme?
- Rychlý profesní posun: díky našim prestižním projektům a internímu vzdělávání můžete růst odborně i kariérně
- Možnost stát se znalcem: plná podpora při získání autorizace i nadstandardní mentoring od seniorních kolegů
- Podporujeme růst odbornosti – u vybraných kurzů a certifikací (např. vícesemestrální kurzy oceňování nebo specializovaná školení) nabízíme částečnou finanční participaci i možnost čerpání placeného pracovního volna na studium. Levnější kurzy a školení jsou u nás standardně hrazeny v rámci vzdělávací podpory.
- Inovace: Sledujeme trendy a nebojíme se novinek. Zodpovědně a eticky experimentujeme s AI a využíváme moderní nástroje – neustále hledáme nové cesty, jak být o krok napřed a zefektivnit naši práci.
- Skvělý tým: Čeká Vás přátelský a podpůrný tým, kde si kolegové vzájemně pomáhají a panuje neformální atmosféra. I při zachování profesionální úrovně u nás vládne lidský přístup a týmový duch.
- Atraktivní benefity: Samozřejmostí jsou u nás štědré odměny (měsíční bonusy a roční prémie dle plnění KPI), 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování a Multisport karta pro Vaše sportovní vyžití.
- Přátelské prostředí: vážíme si nápadů a invence každého člena týmu
- Spolupráci s experty napříč firmou (daně, M&A, audit, účetnictví) na průřezových zakázkách
- Možnost práce i na Part-Time (alespoň 3/5) s příslibem budoucího navýšení úvazku
Pokud Vás tato pracovní výzva oslovila, neváhejte se nám ozvat! Zašlete nám svůj životopis a pojďme si popovídat o tom, jak se můžete stát součástí týmu PKF APOGEO. Těšíme se na Vás!