csen
Oddělení: Zakládání a správa firem
Praha
Fulltime

Skupina PKF APOGEO je česká poradenská společnost s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 530 kanceláří poskytující komplexní poradenské služby ve 150 zemích. Na českém trhu působí PKF APOGEO od roku 2001. 

Poskytujeme komplexní služby v oblasti strategického a transakčního poradenství, M&A, oceňování, daňového a účetního poradenství, mzdové agendy a HR, auditu, forenzního auditu, ESG a compliance, veřejných zakázek, správy rodinného majetku a zakládání a správy firem. Poskytujeme možnosti digitalizace a automatizace. Zaměstnáváme více než 140 odborníků všech ekonomických oborů v Praze a v Brně. 

Lidé ve skupině PKF APOGEO sdílejí hodnoty cti, nadšení, respektu, soudržnosti a disciplíny. 

Na čem budete pracovat?

  • správa klientských českých a zahraničních struktur vč. compliance
  • spolupráce při zakládání a správě společností v ČR i zahraničí
  • komunikace s registračními agenty v zahraničí, s dodavateli služeb, s úřady v ČR , soudy, advokáty, notáři, registry a evidencemi
  • fakturace služeb stávajícím i novým klientům vč. správy pohledávek
  • komunikace s klienty, účast na jednáních s klienty
  • příprava nabídek, obchodní komunikace s klienty správa a realizace zakázek
  • komplexní příprava smluvní dokumentace dle vzorů, správa a administrace vzorů
  • schůzky s klienty, převzetí zadání, analýza požadavku klienta
  • podpora týmu

Co očekáváme?

  • bakalářské či vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického nebo právního směru
  • pečlivost, zodpovědnost, loajalita a samostatnost
  • komunikační dovednosti
  • znalost AJ na pokročilé úrovni (odpovídající alespoň B2)
  • znalost ČJ (na úrovni rodilý mluvčí)
  • perfektní písemný a ústní projev
  • pokročilá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)

Co uvítáme?

  • zkušenosti se zakládáním a správou českých i zahraničních společností
  • praxi ve státní správě, advokátní kanceláři, nebo zkušenosti s agendami úřadů a soudů (živnostenské a finanční úřady, rejstříkové soudy, katastrální úřady, registry motorových vozidel apod.)

Co nabízíme?

  • práci na plný úvazek, možnost občasné práce z domova
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • přátelskou atmosféru, dobrý kolektiv
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • Multisport kartu
  • firemní programy (výuka cizího jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
  • teambuildingové aktivity
  • nástup ihned nebo dohodou

 

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.