Skupina PKF APOGEO je česká poradenská společnost s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 530 kanceláří poskytující komplexní poradenské služby ve 150 zemích. Na českém trhu působí PKF APOGEO od roku 2001.
Poskytujeme komplexní služby v oblasti strategického a transakčního poradenství, M&A, oceňování, daňového a účetního poradenství, mzdové agendy a HR, auditu, forenzního auditu, ESG a compliance, veřejných zakázek, správy rodinného majetku a zakládání a správy firem. Poskytujeme možnosti digitalizace a automatizace. Zaměstnáváme více než 140 odborníků všech ekonomických oborů v Praze a v Brně.
Lidé ve skupině PKF APOGEO sdílejí hodnoty cti, nadšení, respektu, soudržnosti a disciplíny.
Na čem budete pracovat?
- správa klientských českých a zahraničních struktur vč. compliance
- spolupráce při zakládání a správě společností v ČR i zahraničí
- komunikace s registračními agenty v zahraničí, s dodavateli služeb, s úřady v ČR , soudy, advokáty, notáři, registry a evidencemi
- fakturace služeb stávajícím i novým klientům vč. správy pohledávek
- komunikace s klienty, účast na jednáních s klienty
- příprava nabídek, obchodní komunikace s klienty správa a realizace zakázek
- komplexní příprava smluvní dokumentace dle vzorů, správa a administrace vzorů
- schůzky s klienty, převzetí zadání, analýza požadavku klienta
- podpora týmu
Co očekáváme?
- bakalářské či vysokoškolské vzdělání, nejlépe ekonomického nebo právního směru
- pečlivost, zodpovědnost, loajalita a samostatnost
- komunikační dovednosti
- znalost AJ na pokročilé úrovni (odpovídající alespoň B2)
- znalost ČJ (na úrovni rodilý mluvčí)
- perfektní písemný a ústní projev
- pokročilá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
Co uvítáme?
- zkušenosti se zakládáním a správou českých i zahraničních společností
- praxi ve státní správě, advokátní kanceláři, nebo zkušenosti s agendami úřadů a soudů (živnostenské a finanční úřady, rejstříkové soudy, katastrální úřady, registry motorových vozidel apod.)
Co nabízíme?
- práci na plný úvazek, možnost občasné práce z domova
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- přátelskou atmosféru, dobrý kolektiv
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Multisport kartu
- firemní programy (výuka cizího jazyka v rámci pracovní doby, podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- teambuildingové aktivity
- nástup ihned nebo dohodou