Skupina PKF APOGEO je česká poradenská společnost s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 530 kanceláří poskytující komplexní poradenské služby ve 150 zemích. Na českém trhu působí PKF APOGEO od roku 2001.
Poskytujeme komplexní služby v oblasti strategického a transakčního poradenství, M&A, oceňování, daňového a účetního poradenství, mzdové agendy a HR, auditu, forenzního auditu, ESG a compliance, veřejných zakázek, správy rodinného majetku a zakládání a správy firem. Poskytujeme možnosti digitalizace a automatizace. Zaměstnáváme více než 140 odborníků všech ekonomických oborů v Praze a v Brně.
Lidé ve skupině PKF APOGEO sdílejí hodnoty cti, nadšení, respektu, soudržnosti a disciplíny.
Chcete být odborníkem i Vy?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Co bude náplní práce?
- Zpracování účetních závěrek (IFRS a lokální GAAP)
- Vypracování konsolidovaných účetních závěrek nebo příprava podkladů pro konsolidaci
- Kontrola účtování a vykazování v klientském účetnictví dle IFRS
- Příprava reportingových balíčků dle mezinárodních standardů
- Úzká spolupráce na projektech a ad hoc úkolech
- Komunikace se zahraničními entitami při řešení chybně zaúčtovaných účetních případů
- Transformace účetních závěrek z lokálních GAAP do CZ GAAP
- Sledování novinek a vývoje v oblasti IFRS a jejich novelizace
- Zajištění podkladů pro účetní a daňové audity a komunikace s auditory
- Účetně metodická podpora projektů (příprava metodických stanovisek a účetních postupů)
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti účetnictví alespoň 3 roky
- Znalosti IFRS/IAS se zaměřením na aplikaci jednotlivých standardů
- Znalost českých účetních standardů – vyhláška 500 a 501 výhodou
- Orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Zkušenost s analýzou finančních dat a reportingem
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Koncepční a analytické myšlení,
- Klientský přístup a týmovost
- Anglický jazyk na úrovni B2
Nabízíme
- Práci na plný či částečný úvazek (alespoň 75%),
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Příspěvek na stravování ve výši 99 Kč/odpracovaný den
- 25 dní dovolené a 3 Sick-days
- Přátelskou atmosféru
- Multisport
- Výuku jazyka v rámci pracovní doby
- Podporu vzdělávání (certifikace, prezentační dovednosti…)
- Teambuildingové aktivity
- Nástup ihned nebo dohodou