csen
Oddělení: Účetnictví
Praha, Brno
Fulltime

Skupina PKF APOGEO je česká poradenská společnost s mezinárodním přesahem v rámci členství v poradenské síti PKF Global. Tuto síť tvoří více než 530 kanceláří poskytující komplexní poradenské služby ve 150 zemích. Na českém trhu působí PKF APOGEO od roku 2001. 

Poskytujeme komplexní služby v oblasti strategického a transakčního poradenství, M&A, oceňování, daňového a účetního poradenství, mzdové agendy a HR, auditu, forenzního auditu, ESG a compliance, veřejných zakázek, správy rodinného majetku a zakládání a správy firem. Poskytujeme možnosti digitalizace a automatizace. Zaměstnáváme více než 140 odborníků všech ekonomických oborů v Praze a v Brně. 

Lidé ve skupině PKF APOGEO sdílejí hodnoty cti, nadšení, respektu, soudržnosti a disciplíny. 

Chcete být odborníkem i Vy?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Co bude náplní práce?

  • Zpracování účetních závěrek (IFRS a lokální GAAP)
  • Vypracování konsolidovaných účetních závěrek nebo příprava podkladů pro konsolidaci
  • Kontrola účtování a vykazování v klientském účetnictví dle IFRS
  • Příprava reportingových balíčků dle mezinárodních standardů
  • Úzká spolupráce na projektech a ad hoc úkolech
  • Komunikace se zahraničními entitami při řešení chybně zaúčtovaných účetních případů
  • Transformace účetních závěrek z lokálních GAAP do CZ GAAP
  • Sledování novinek a vývoje v oblasti IFRS a jejich novelizace
  • Zajištění podkladů pro účetní a daňové audity a komunikace s auditory
  • Účetně metodická podpora projektů (příprava metodických stanovisek a účetních postupů)

Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti účetnictví alespoň 3 roky
  • Znalosti IFRS/IAS se zaměřením na aplikaci jednotlivých standardů
  • Znalost českých účetních standardů – vyhláška 500 a 501 výhodou
  • Orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
  • Zkušenost s analýzou finančních dat a reportingem
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Koncepční a analytické myšlení,
  • Klientský přístup a týmovost
  • Anglický jazyk na úrovni B2

Nabízíme

  • Práci na plný či částečný úvazek (alespoň 75%),
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Příspěvek na stravování ve výši 99 Kč/odpracovaný den
  • 25 dní dovolené a 3 Sick-days
  • Přátelskou atmosféru
  • Multisport
  • Výuku jazyka v rámci pracovní doby
  • Podporu vzdělávání (certifikace, prezentační dovednosti…)
  • Teambuildingové aktivity
  • Nástup ihned nebo dohodou

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.