csen
Oddělení: Účetnictví
Praha, Brno
Fulltime

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let. Skupina PKF APOGEO poskytuje služby transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení. 

Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví.

V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše. 

Chcete být odborníkem i Vy? Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Co bude náplní práce?

  • Zpracování účetních závěrek (IFRS a lokální GAAP)
  • Konzultace a metodická podpora v oblasti IFRS a českých účetních standardů
  • Sestavování konsolidovaných účetních závěrek
  • Kontrola účtování a vykazování v klientském účetnictví dle IFRS
  • Příprava reportingových balíčků dle IFRS
  • Transformace účetních závěrek z lokálních GAAP do CZ GAAP
  • Sledování novinek a vývoje v oblasti IFRS a jejich novelizace
  • Zajištění podkladů pro účetní a daňové audity a komunikace s auditory
  • Účetně metodická podpora projektů (příprava metodických stanovisek a účetních postupů)

Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti účetnictví alespoň 3 roky
  • Znalosti IFRS/IAS se zaměřením na aplikaci jednotlivých standardů
  • Znalost českých účetních standardů – vyhláška 500 a 501 výhodou
  • Základní orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
  • Zkušenost s analýzou finančních dat a reportingem
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Koncepční a analytické myšlení,
  • Klientský přístup a týmovost
  • Anglický jazyk na úrovni B2

Nabízíme

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Příspěvek na stravování ve výši 99 Kč/odpracovaný den
  • 25 dní dovolené a 3 Sick-days
  • Přátelskou atmosféru
  • Cafeterie
  • Výuku jazyka v rámci pracovní doby
  • Podporu vzdělávání (certifikace, prezentační dovednosti…)
  • Teambuildingové aktivity
  • Nástup ihned nebo dohodou

 

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.