Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let. Skupina PKF APOGEO poskytuje služby transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví.
V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete být odborníkem i Vy? Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Co bude náplní práce?
- Zpracování účetních závěrek (IFRS a lokální GAAP)
- Konzultace a metodická podpora v oblasti IFRS a českých účetních standardů
- Sestavování konsolidovaných účetních závěrek
- Kontrola účtování a vykazování v klientském účetnictví dle IFRS
- Příprava reportingových balíčků dle IFRS
- Transformace účetních závěrek z lokálních GAAP do CZ GAAP
- Sledování novinek a vývoje v oblasti IFRS a jejich novelizace
- Zajištění podkladů pro účetní a daňové audity a komunikace s auditory
- Účetně metodická podpora projektů (příprava metodických stanovisek a účetních postupů)
Co požadujeme?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti účetnictví alespoň 3 roky
- Znalosti IFRS/IAS se zaměřením na aplikaci jednotlivých standardů
- Znalost českých účetních standardů – vyhláška 500 a 501 výhodou
- Základní orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Zkušenost s analýzou finančních dat a reportingem
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Koncepční a analytické myšlení,
- Klientský přístup a týmovost
- Anglický jazyk na úrovni B2
Nabízíme
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Příspěvek na stravování ve výši 99 Kč/odpracovaný den
- 25 dní dovolené a 3 Sick-days
- Přátelskou atmosféru
- Cafeterie
- Výuku jazyka v rámci pracovní doby
- Podporu vzdělávání (certifikace, prezentační dovednosti…)
- Teambuildingové aktivity
- Nástup ihned nebo dohodou