Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti auditu dělají všechno pro to, aby klientům podávali srozumitelné a precizně zpracované zprávy o finančním stavu jejich společnosti, a to jak v národním, tak mezinárodním prostředí. Audit je klíčovou součástí fungování jejich businessu, a proto jsou naši odborníci nejen zpracovatelé dat, ale hlavně lidi, na které se klient může obrátit s jakýmkoliv dotazem.
V našem Auditu Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Portfolio klientely zahrnuje významné soukromé klienty, a to jak podnikatelské, finanční instituce či neziskový sektor.
Chcete se přidat k naším odborníkům z oddělení auditu, abyste zvýšili své znalosti případně se staly statutárním auditorem při KA ČR?
Dejte nám o sobě vědět a přidejte se ke skupině PKF APOGEO v oddělení auditu.
Na čem budete pracovat?
- Provádění statutárních auditů individuálních účetních závěrek a konsolidovaných závěrek a prověrek
- Na zpracování auditorského spisu
- Možnost profilování na specifické auditorské zakázky – finanční instituce (fondy)
- Na vedení týmu a komunikace zakázek s klientem
- Spolupráce a odpovědnost vůči manažerovi auditu včetně metodické podpory ze strany manažera (tj. např. auditorské procedury, kvalita kontroly, účetní a metodické problémy při zakázce)
Co nabízíme?
- Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice, jedná se o seniorní pozici s vedením pod zkušenými auditory – příležitost k rychlému prohloubení auditorské kvalifikace
- Spolupráci s více než 100 odborníky z ostatních oddělení v rámci skupiny, tj. daní, Transakcí a M&A a účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat metodické problémy
- Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu – např. interní školení v oblasti účetnictví a IFRS či auditních procedur, či externí školení v rámci renomovaných vzdělávacích organizacích
- Přátelskou atmosféru v mladém kolektivu
- Výuka anglického jazyka v rámci pracovní doby
- Podpora vzdělávání (podpora pro certifikaci auditora při KA ČR, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- MultiSport karta pro sportovní vyžití
- Teambuildingové aktivity v rámci skupiny APOGEO
- Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce
- Bonusový systém
- Příspěvek na stravování
- Motivační odměna formou průběžných a ročních bonusů
- Notebook a mobilní telefon
- 5 týdnů dovolené a k tomu Sick days
- možnost home-office po dohodě s nadřízeným v případě samostatnosti, schopností řídit zakázku a dobré kvality práce (work-life balance)
- Nástup ihned nebo dohodou
Co k práci u nás potřebujete?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 3 roky
- Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Analytické myšlení, klientský přístup
- Angličtinu na úrovni B2
- Řidičský průkaz skupiny B (osobní vozidlo) a ochotu občasného cestování mimo kancelář
- Výhodou jsou auditorské zkoušky či zájem o jejich složení, který aktivně podporujeme
- Výhodou znalosti IFRS/IAS a principy oceňování finančních nástrojů dle IFRS/IAS