csen
Oddělení: Audit
Praha, Brno
Full time, part-time

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti auditu dělají všechno pro to, aby klientům podávali srozumitelné a precizně zpracované zprávy o finančním stavu jejich společnosti, a to jak v národním, tak mezinárodním prostředí. Audit je klíčovou součástí fungování jejich businessu, a proto jsou naši odborníci nejen zpracovatelé dat, ale hlavně lidi, na které se klient může obrátit s jakýmkoliv dotazem.  
V našem Auditu Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.

Chcete se přidat k naším odborníkům?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Na čem budete pracovat?

  • Na provádění statutárních auditů
  • Na zpracování auditorského spisu
  • Na specifických auditorských zakázkách

Co nabízíme?

  • Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice
  • Spolupráci s více než 100 odborníky z daní, Transakcí a M&A, auditu i účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat problémy
  • Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Přátelskou atmosféru
  • Výuka jazyka v rámci pracovní doby
  • Podpora vzdělávání (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
  • Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
  • Multisport
  • Teambuildingové aktivity
  • Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce
  • Bonusový systém
  • Příspěvek na stravování
  • Motivační odměna
  • Notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené a k tomu  Sick days
  • Nástup ihned nebo dohodou

Co k práci u nás potřebujete?

  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti auditu  alespoň 1 rok
  • Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Analytické myšlení, klientský přístup
  • Angličtinu na úrovni B2

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.