Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti auditu dělají všechno pro to, aby klientům podávali srozumitelné a precizně zpracované zprávy o finančním stavu jejich společnosti, a to jak v národním, tak mezinárodním prostředí. Audit je klíčovou součástí fungování jejich businessu, a proto jsou naši odborníci nejen zpracovatelé dat, ale hlavně lidi, na které se klient může obrátit s jakýmkoliv dotazem.
V našem Auditu Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete se přidat k naším odborníkům?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Na čem budete pracovat?
- Na provádění statutárních auditů
- Na zpracování auditorského spisu
- Na specifických auditorských zakázkách
Co nabízíme?
- Naplno využijete své schopnosti a rozšíříte jejich hranice
- Spolupráci s více než 100 odborníky z daní, Transakcí a M&A, auditu i účetnictví, se kterými budete řešit průřezové zakázky a diskutovat problémy
- Práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Přátelskou atmosféru
- Výuka jazyka v rámci pracovní doby
- Podpora vzdělávání (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Multisport
- Teambuildingové aktivity
- Dárkové poukazy od Divadla na Fidlovačce
- Bonusový systém
- Příspěvek na stravování
- Motivační odměna
- Notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené a k tomu Sick days
- Nástup ihned nebo dohodou
Co k práci u nás potřebujete?
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti auditu alespoň 1 rok
- Znalost účetnictví, orientace v daňových zákonech a v obchodním právu
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Analytické myšlení, klientský přístup
- Angličtinu na úrovni B2