Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naše marketingové oddělení má na starost pořádání klientských eventů, brand společnosti, správu sociálních sítí, celkovou prezentaci naší firmy, a hlavně vymýšlení a realizaci dalších marketingových aktivit.
Chceš se přidat do marketingového týmu?
Dej nám o sobě vědět a rozjeď svou kariéru s námi.
Na čem budeš pracovat?
- Příprava, organizace a plánování, sdílení obsahu na sociální sítě (Facebook, LinkedIn)
- Spouštění online kampaní, analytika kampaní, organizování, kontrola, komunikace s online agenturou– PPC kampaně
- Příprava grafiky k jednotlivým příspěvkům a podkladům marketingu dle šablon
- Správa webu a aktualizace informací, správa firemních prezentací
- Online rozesílka v Ecomailu – analytika a udržování databáze
- Organizace podcastů – plánování, poslech, sdílení
- Spolupráce na aktivitách marketingu
Co nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu,
- Částečný úvazek či DPP
- Možnost homeoffice
- Velký prostor pro realizaci vlastních nápadů
- Přátelskou atmosféru, mladý kolektiv
- Kreativní práci
- Moderní kanceláře v Karlíně
- Příspěvek na Multisport
- Teambuildingové aktivity
- Nástup ihned nebo dohodou
- Hodiny angličtiny
- Vstupenky do divadla a kooperace při divadelních aktivitách
Co očekáváme?
- Docházku 100 až 120hodin měsíčně - dle dohody
- Aktivní využívání sociálních sítí (vlastních) zkušenost se správou firemních účtů výhodou
- Mít organizační schopnosti a umět si sám organizovat svůj pracovní den.
- Být spolehlivý a zodpovědný
- Komunikační schopnosti interně i externě
- Týmový hráč
- Jazyk - čeština na výborné úrovni - psané slovo