Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví. V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete být odborníkem i Vy?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Na čem budete pracovat?
- Vedení účetnictví pro externí klientelu z různých odvětví
- Samostatné účtování dokladů ( účtování, párování)
- Zpracování DPH, KH
- Zpracování účetních závěrek
- Pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT
- Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
- Vedení a organizace práce juniorů/brigádníků
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO), flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Přátelskou atmosféru
- Moderní kanceláře
- Multisport
- Výuka jazyka v rámci pracovní doby
- Podpora vzdělávání (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Teambuildingové aktivity
- Dárkové poukazy do Divadla na Fidlovačce
- Bonusový systém
- Příspěvek na stravování
- Motivační odměna
- Notebook a telefon
- Sick days
- Nástup ihned nebo dohodou
Co očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní 1,5 roku)
- Znalost účetní a daňové legislativy
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
- Znalost ekonomických SW výhodou
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
- Komunikační schopnosti na dobré úrovni
- Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti