csen
Oddělení: Účetnictví
Praha, Brno
Fulltime

Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.

Naši oborníci z oblasti účetnictví dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní vedení účetnictví, ale také pomáhali řešit problémy jako například výpadky účetních či CFO u klientů, poradenství v oblasti IFRS či zpracování směrnic a metodik. Ve velké míře se také zabývají digitalizací a automatizací účetnictví. V našem účetním oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.

Chcete být odborníkem i Vy?

Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.

Na čem budete pracovat?

  • Vedení účetnictví pro externí klientelu z různých odvětví
  • Samostatné účtování dokladů ( účtování, párování)
  • Zpracování DPH, KH
  • Zpracování účetních závěrek
  • Pravidelné analýzy účtů, reportingy ČSÚ, INSTRASTAT
  • Zpracování ad-hoc zpráv pro klienty, aktivní komunikace s klientem
  • Vedení a organizace práce juniorů/brigádníků

Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO), flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • Přátelskou atmosféru
  • Moderní kanceláře 
  • Multisport
  • Výuka jazyka v rámci pracovní doby
  • Podpora vzdělávání (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
  • Teambuildingové aktivity
  • Dárkové poukazy do Divadla na Fidlovačce
  • Bonusový systém
  • Příspěvek na stravování
  • Motivační odměna
  • Notebook a telefon
  • Sick days
  • Nástup ihned nebo dohodou

Co očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe na obdobné pozici min. 3 roky (pro samostatnou účetní 1,5 roku)
  • Znalost účetní a daňové legislativy
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
  • Znalost ekonomických SW výhodou
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Pozitivní přístup k lidem a k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
  • Komunikační schopnosti na dobré úrovni
  • Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
     

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.