csen
Oddělení: Oceňování
Praha, Brno, remote
Vhodné pro studenty a absolventy
Fulltime, parttime

Přidejte se k příběhu, který píšeme už přes 20 let, a posuňte svou kariéru v oblasti oceňování!

Naše skupina PKF APOGEO patří k největším znaleckým kancelářím v oboru ekonomika. Poskytujeme transakční poradenství, oceňování, daňové a účetní poradenství, audit, mzdovou agendu a správu rodinného majetku již od roku 2001. Více než 20 soudních znalců a expertních pracovníků v našem týmu pracuje s zadavateli, kteří potřebují spolehlivou oporu pro klíčová rozhodnutí – ať už jde o soudní spory, akvizice, transferové ceny nebo přístup k financím.

Zároveň věříme v inovace: aktivně využíváme umělou inteligenci (AI) pro zefektivnění zpracování ocenění, a nástroje z ekosystému Microsoft 365 (SharePoint, Dynamics, MS Teams, MS Copilot) pro spolupráci a řízení dokumentace – včetně mobilního přístupu k datům.

Co vás u nás čeká?

  • Různorodé projekty: od oceňování obchodních závodů, přes finanční analýzu, transfer-pricing, benchmarking po zpracování finančního plánu či zhodnocení bonity dlužníka
  • Prestižní a multioborové zakázky: budete připravovat ocenění pro fúze, akvizice, soudní spory včetně ušlých zisků či imateriálních újem po insolvenční řízení. Čekají Vás zakázky napříč obory – budete se podílet na oceňování ve všech škálách odvětvích (zdravotnictví, energetika, doprava, stavebnictví, IT, potravinářství aj.), takže se rozhodně nebudete nudit a neustále si budete rozšiřovat své plošné znalosti.
  • Inovace a AI: zapojíte se do zpracování dat s pomocí AI nástrojů, což Vám usnadní rutinní činnosti a zrychlí práci, abyste mohli věnovat více času klíčovým strategickým úkolům
  • Spolupráce a komunikace: Úzce se zapojíte do spolupráce s kolegy z oceňování, daní, auditu a M&A, externími pracovníky znalecké kanceláře, kde budete sdílet know-how a společně řešit výzvy napříč společností a budete komunikovat s klienty z různých prostředí, včetně majitelů firem, finančních ředitelů, účetních, insolvenčních správců, advokátů i soudců.
  • Flexibilní pracovní režim: kombinace práce z kanceláře i vzdáleného přístupu (home office), s důrazem na výsledek, ne odseděný čas
  • Online spolupráce přes MS Teams, SharePoint a přístup k Dynamics systému i na cestách
  • Brzké vedení projektů: rychle vás zapojíme do vedení vlastních zakázek s plnou podporou seniornějších kolegů a přímého kontaktu se zadavatelem

Koho hledáme?

  • VŠ vzdělání v oboru financí, podnikové ekonomiky či účetnictví (vystudované předměty či specializace Oceňování obchodního závodu nebo absolvovaný 4 semestrální kurz Oceňování obchodního závodu na IOM) případně garantovat příslib v brzké době tyto předměty absolvovat
  • Základní orientace v účetnictví tj. výkazy rozvaha, výsledovka, finanční plán
  • Analytické myšlení a ochotu převzít zodpovědnost za samostatné projekty
  • Chuť růst – hledáme někoho, kdo se chce rychle vypracovat na vyšší úroveň

Co vám nabídneme?

  • Rychlý profesní posun: díky našim prestižním projektům a internímu vzdělávání můžete růst odborně i kariérně
  • Možnost stát se znalcem: plná podpora při získání autorizace i nadstandardní mentoring od seniorních kolegů
  • Podporujeme růst odbornosti – u vybraných kurzů a certifikací (např. vícesemestrální kurzy oceňování nebo specializovaná školení) nabízíme částečnou finanční participaci i možnost čerpání placeného pracovního volna na studium. Levnější kurzy a školení jsou u nás standardně hrazeny v rámci vzdělávací podpory.
  • Inovace: Sledujeme trendy a nebojíme se novinek. Zodpovědně a eticky experimentujeme s AI a využíváme moderní nástroje – neustále hledáme nové cesty, jak být o krok napřed a zefektivnit naši práci.
  • Skvělý tým: Čeká Vás přátelský a podpůrný tým, kde si kolegové vzájemně pomáhají a panuje neformální atmosféra. I při zachování profesionální úrovně u nás vládne lidský přístup a týmový duch.
  • Atraktivní benefity: Samozřejmostí jsou u nás štědré odměny (měsíční bonusy a roční prémie dle plnění KPI), 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na stravování a Multisport karta pro Vaše sportovní vyžití.
  • Přátelské prostředí: vážíme si nápadů a invence každého člena týmu
  • Spolupráci s experty napříč firmou (daně, M&A, audit, účetnictví) na průřezových zakázkách
  • Možnost práce i na Part-Time (alespoň 3/5) s příslibem budoucího navýšení úvazku

Pokud Vás tato pracovní výzva oslovila, neváhejte se nám ozvat! Zašlete nám svůj životopis a pojďme si popovídat o tom, jak se můžete stát součástí týmu PKF APOGEO. Těšíme se na Vás!

Kontaktujte nás

Cookies

Náš web používá cookies. Díky tomu vám můžeme nabídnout uživatelský zážitek více efektivní. Souhlas k ukládání cookies udělíte kliknutím na políčko „Souhlasím".
Souhlas můžete odmítnout zde.