Přidejte se s námi k příběhu, který píšeme více než 20 let.
Skupina PKF APOGEO poskytuje transakčního poradenství, oceňování, daňového a účetního poradenství, auditu, mzdové agendy a správy rodinného majetku na českém trhu od roku 2001. Své klienty dobře známe, a to nám umožňuje odvádět kvalitní práci a navrhovat nová a lepší řešení.
Naši oborníci z oblasti mezd dělají všechno pro to, aby klientům poskytovali nejen kvalitní zpracování mezd a související agendy, ale také pomáhali nastavovat personální procesy. V našem mzdovém oddělení Vás rozhodně nečeká nuda a rutina. Práce na různorodých zakázkách pro klienty z různých odvětví posune Vaše znalosti o několik úrovní výše.
Chcete se přidat k naším odborníkům?
Dejte nám o sobě vědět a rozjeďte svou kariéru s námi.
Na čem budete pracovat?
- Zpracovávání mzdové agendy
- Zpracování a správa srážek ze mzdy
- Příprava sestav dle požadavků
- Komunikace s úřady sociálního zabezpečení, finančním úřadem a zdravotními pojišťovnami
- Základní poradenství klientům v oblasti pracovního práva a mezd
- Metodická činnost a reporting
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Přátelskou atmosféru, kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Teambuildingové aktivity
- Příjemnou firemní kulturu a benefity
- Multisport
- Podporu vzdělávání (výuku jazyka v rámci pracovní doby, podporu pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Příspěvek na stravování
Co očekáváme?
- Znalost mzdových SW
- Pečlivost a důslednost
- Znalost mzdových předpisů a personální agendy
- Orientaci v zákoníku práce
- Alespoň SŠ vzdělání ekonomického směru
- Základní znalost AJ výhodou
- Ochotu učit se a pracovat